گاه به گاه آنچه به دل آید

Carpe Diem ;)

گاه به گاه آنچه به دل آید


الهه
طب دندان
ورزش آب
صدای کلاسیک
گاه نویس

در جستجو...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

گفتم استارت رو بزنم!

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ب.ظ

خب 

سلام!

الهه هستم

یه دانشجوی دندونپزشکی سال 5 که همیشه دنبال چیزای جدیده!

وبلاگ رو از هم کلاسی عزیز دکتر قائمی ایده گرفتم

شاید خیلی نویسنده خوبی نباشم 

شایدم باشم!

ازون چیزاس که تا استارت نخوره خیلی نمیدونم چجوریه

اما

حرف برای گفتن دارم

زندگی از دید من جنبه های زیادی داره

این ماییم که بهش ابعاد میدیم

گاهی با ورزش 

گاهی هنر

گاهی...

تو همه ی اینها

اولین چیزی که سوق میده مارو

عشقه

پس برای سخن اول براتون لجظه هایی پر از عشق ارزو میکنم...

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۱۲
الهه سپهری

نظرات  (۶)

۱۲ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۴۲ ساجده رستمی
الهه جانم
خیلی خوشحال شدم که اینجا دیدمت . خیلی زیاد . 
قطعا خوندنت باعث افتخاره .
زندگیت پر از هیجان و قشنگی و عشق .
ارادت :)
یک سال پایینی :)
پاسخ:
ممنون عزیزم
تلاش میکنم براش!
خوشحالم ک به جمعتون پیوستم
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۷ فاطمه عظمتی
وای سلام الهه چه کار خوبی کردی😍
موفق باشی خانم دکتر :) 
والا به نظر من که نویسندگی بهت خیلی میاد :)))
منتظرم ببینم چه میکنی😄
پاسخ:
مرسی از تعریفت عزیزم!
حالا مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد! 
😍😍😍
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۱ مصطفی قائمی
تبریک! تبریک!
سلام!

مبارکه حضورتون در وب فارسی :)
خوشحالمون کردید حسابی...

بی‌صبرانه مشتاق خوندن‌تون هستیم 😊
پاسخ:
ممنون! ممنون!
خوشحال شدم پیوستم به جمع خوب بلاگ نویسان موق!
😊😊
۱۵ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۴۰ مهدیه خلیفات
سلام الهه جانم
چقدر خوب که اینجا هستی و مارو با زیبایی های زندگیت آشنا میکنی🤗😍بسی خوشحال شدم

پاسخ:
منون عزیزم
خوشحالم به جمعتون پیوستم!
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۹ عرفان وکیلی
خوش اومدید انشالله موفقیتاتون رو ببینیم منتشر کردید
خیلی هم خوب. انشاالله همیشه موفق باشی و لبهانت خندان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی