گاه به گاه آنچه به دل آید

Carpe Diem ;)

گاه به گاه آنچه به دل آید


الهه
طب دندان
ورزش آب
صدای کلاسیک
گاه نویس

در جستجو...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

Flying in Water

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۵ ب.ظ
دومین پست بلاگ رو اختصاص دادم به دنیای آب
از یه سری ابعاد بررسیش میکنم!
برای یه سری اب هیچ جذابیتی نداره 
عین یه گربه می مونن!!
برای یه سریا اب از دور قشنگه
مثل کسایی که فقط از دیدن دریا و رودخونه و... لذت میبرن!
بعضیا با عمق اب کیف میکنن.. مث من!
علتش خیلی جالبه و تا زمانی که توی اب نپرین حسمو درک نمیکنین..
وقتی که فشار اب روی سر حس میشه..هییییچ صدایی نمیشنوی.. 
برای رهایی پیدا کردن واقعا بهترین تجربه است.. 
گاهی حس میکنم بعد یه استارت عادی.. توی اب دارم پرواز میکنم..
نکته جالبش هم اینه ک هر جور باهاش برخورد کنی باهات برخورد میکنه.. اگه هی دست و پا بزنی و جنگ کنی بهت اصلا ارامش نمیده و بدتر فرو میری, برعکسش هم درسته یعنی وقتی ارامش داری اب هم برات محیطی رو میسازه که توش پرواز کنی!
از وقتی این نکته رو فهمیدم حتی آروم تر شنا میکنم ولی بهتر رکورد میزنم.. چون خسته نمیشم از شنا کردن!
یه سریام هستن با صدای و حس نم نم بارون عشق میکنن و قدم میزنن..
خودم فکر نمیکردم ازین مدل ادما باشم!! اما امروز فهمیدم هستم!! نمیدونم شاید بخاطر حس خاصی هست که دارم..!
واقعا آب ماده خاصیه.. انگار علاوه بر پاکسازی ظاهری پاکسازی باطنی و ذهنی هم میکنه..!
بقول سهراب سپهری:
چتر ها را باید بست..
زیر باران باید رفت..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳
الهه سپهری

نظرات  (۵)

۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۳ مصطفی قائمی
معمولاً آخر سانس‌های استخر، سعی می‌کنم زمانی رو برم یه گوشه و نفسم رو حبس کنم و برم زیر آب، رها. و شنا نکنم. ریلکس...
حسّ خوب پرواز داره واقعاً!

حالا که این متنتون رو خوندم، به این حالت آرامشِ زیر آب بیشتر دقت می‌کنم و سعی می‌کنم اون آرامش رو حین شنا هم تمرین کنم :)
پاسخ:
حتما امتحان کنید 
صداش ارامش بخشه خیلیی
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۸ فاطمه عظمتی
آخ الان دلم اون لحظه‌ای رو خواست که اول کاری یهویی سوزنی میپرم تو آب :)))
خیلی کیف میده😍
حس پرواز که نه ولی حس سقوط میده😂
ایندفعه باید برم ببینم حس پرواز رو چجوری میتونم به دست بیارم😄
پاسخ:
😄😄😄
برا ابتنی ک کلا یه کیف دیگه اس!
ولی اروم روی اب بخواب 
یا یکم عمیق تر شنا کن 
تجربه میکنی
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۱ فرزانه فرجادی کیا
سلام الهه عزیزم 
خوشحالم که این جا میبینمت ..
 خوندن متن هات و خب طبعاً شناخت بیشترت فرصت ارزشمندیه که از دست نمیدنش ...
در ضمن جناب سهراب خیلی کارشون درسته 👌
موفق و شاد باشی عزیزم ❤️
پاسخ:
عزیزدلی
همچنین مشتاقم به شناخت بیشتر شما دوستای عزیزم
موفق باشی😍
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۶:۵۳ محمد بامدی
این چیزی ک اقای قائمی میگن فرق میکنه با نظر خانم سپهری. منظور مصطفی هواگیری و بالابردن حجم تنفسیه.

چه قشنگ بود مخصوصا اونجاش که گفتین همون جوری باهات رفتار میکنه ک خودت باهاش رفتار میکنی..

و چه حیف ک من الان وبلاگتون رو دیدم که دیگه کار نمیکنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی